it konsultan it support jasa pembuatan aplikasi dan server jual beli motor motor bekas jual motor bekas sarang semut papua teh sarang semut rumput kebar ecotru bakteri dan enzim environmental consultant indonesia sewa mobil murah jakarta rental mobil harian rent car free download movie download film subtitle indonesia jual beli mobil bekas harga mobil bekas kredit mobil second pakar seo indonesia narasumber seminar master seo berita banten rakyat banten pendekar banten okezone jual mobil bekas toko online gratis komunitas it staff executive komunitas hacker bangdjo cerita dewasa foto abg bugil pembesar penis obat pembesar penis vimax obat pemanjang penis jual hijab murah jual jilbab online grosir hijab sarang semut papua rumput kebar kayu akway haji dan umroh biro haji dan umroh plus paket haji dan umroh plus wisata di banten liburan ke pantai paket tour travel banten umroh serang biro umroh plus paket haji dan umroh harga mobil baru toyota harga mobil baru honda harga mobil baru daihatsu
serang kota pemerintahan kota serang khas serang terpupuskan jasa seo sewa mobil murah jakarta jasa mobie tangsel tampilan bagus belajar seo seo murah dota 2 indonesia ternak lele google bot Data Maya dealer motor bekas prabotan rumah kicau burung verza indonesia community digital telekomunikasi dihina telekomunikasi kursus seo pantai sawarna pantai anyer liburan ke pantai seo jakarta terpusatkan appacer orang sunda xone shop indonesia perabotan rumah resep makanan distributor tas rangsel pantai tanjung lesung jual tinta printer kota rambah emping banten jual rumah info loker kali gua jual rumah

Μετρονόμος

Μόλις έχει τελειώσει η συναυλία του Γιώργου Βαρσαμάκη στο πλαίσιο του διεθνoύς φεστιβάλ πέτρας, στο θέατρο πέτρας.

Τελικά το απότομο και ξαφνικό κρύο αυτής της βραδιάς δεν στάθηκε εμπόδιο να απολαύσουμε τις μελωδίες του Η δεκατετραμελείς ορχήστρα με το συνθέτη στο πιάνο ………τα έφεραν εις πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε συνδυασμό με την προβολή από εικόνες και βίντεο, μας ταξίδεψαν σε μια ορχηστρική διαδρομή στον κόσμο του συνθέτη Γιώργου Βαρσαμάκη.

Τώρα που έχει τελειώσει η συναυλία Γιώργο, πες μας πόσο δύκολο είναι ένα τέτοιο εγχείρημα, μια δεκατετραμελείς ορχήστρα αποτελούμενη από έγχορδα ,πνευστά,κιθάρα,κρουστά,και πιάνο,καθώς και προβολή με πολυμέσα, δεν πραγματοποιούνται συχνά αυτά, έτσι δεν είναι?

Είναι γεγονός ότι υπάρχει ένας βαθμός δυσκολίας, τόσο ως προς τον συντονισμό όσο και ως προς την ζωντανή εκτέλεση των έργων. Με τους περισσότερους από τους μουσικούς όμως συνεργαζόμαστε χρόνια,και έχουμε συνυπάρξει στο παρελθόν και σε άλλες συναυλίες κάθε φορά και κάτω από διαφορετικές συνθήκες. Για αυτό έχουμε μάθει  να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι άλλωστε έμπειροι μουσικοί, μέλη μεγάλων ορχηστρών στην ελλάδα.Ήταν και είναι  για μένα πρόκληση να παρουσιάζω τα έργα μου με πολυμελή ορχήστρα

Ακούσαμε και τις δυο ορχηστρικές δουλειές σου το «born reborn»  και το «10 πτήσες με αερόστατο» ,θέματα από τον κινηματογράφο και τραγούδια, μίλησε μας λίγο για την επιλογή των θεμάτων

Η δομή της συναυλίας είχε ως εξής, στο πρώτο μέρος παρουσιαστηκε το πρώτο ορχηστρικό μου έργο «born reborn»  (2004), δέκα μουσικές συνθέσεις με προβολή εικόνας και βίντεο με θέμα τον κύκλο της ζωής. Στο δεύτερο μέρος ακούστηκαν κάποια γνωστά ορχηστρικά θέματα όπως το libertango, la vita e Bella κ.α. και κάποια τραγούδια ερμηνευμένα από τη Μαργαρίτα Παπαδημητρίου, όπως το o’ pastor, hijo de la Luna κ.λ.π.

Στο τελευταίο μέρος παρουσιάσαμε το «10 πτήσες με αερόστατο» την πιο πρόσφατη ορχηστρική δουλειά μου πάλι σε συνδυασμό με την  προβολή εικόνας, με βασική ιδέα ένα ταξίδι στον κόσμο τον άυλο και μη, με αερόστατο.

Σε είδαμε στο πρώτο και στο τρίτο μέρος να έχεις το μέρος του πίανο και να δίνεις τον τόνο στην ορχήστρα, λειτουργείς και σαν πιανίστας, πες μας λίγα λόγια για αυτό  

 Το βασικότερο μέρος των σπουδών μου στη μουσική ήταν το δίπλωμσ στο πιάνο αποφοιτώντας από το Εθνικό ωδείοί Θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό να ερμηνεύει κάποιος συνθέτης, ο ίδιος τα έργα του και να δίνει τον παλμό στην ορχήστρα. Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να αναφέρω τα ονόματα των βασικών συντελεστών αυτής της συναυλίας. Εκτός από τους μουσικούς που δώσανε με την εκτέλεση τους το δικό τους χρώμα, οι ενορχηστρώσεις γίνανε εκτός από τον ίδιο τον συνθέτη, από την Ειρήνη Τηνιακού και τον Γιώργο Κωστατινίδη που έχει αναλάβει επίσης και την οργάνωση των εγχόρδων….

Μιάς και μίλησες για σπουδές,πές μας δυο λόγια για σένα τι έχεις κάνει μέχρι σήμερα

Όπως προανέφερα ολοκλήρωσα τις σπούδές μου στο πιάνο,καθώς και στο θεωρητικό επίπεδο με το πτυχίο της Φούγκας.Εχω γράψει μουσική για θεατρικές παραστάσεις,συννεργασίες με ΔΗΠΕΘΕ καθώς και με την θεατρική ομάδα του ΕΜΠ,κ.α Σαν πιανίστας συνθέτης έχω εμφανιστεί σε χώρους όπως στην ένωση ελλήνων λογοτεχνών,σε διάφορες μουσικές σκηνές σε συνεργασία με το κουαρτέτο εγχόρδων ‘CRESCENTO’όπως πολυχώρος ‘άγκυρα’, θύρα τέχνης.καθώς συμμετείχα το 2005.2007 στην ευρωπαική γιορτή της μουσικής με μεγάλη ορχήστρα παρουσιάζοντας τα δισκογραφικά μου έργα.Επίσης να αναφέρω ότι στο πλαίσιο της ευρωπαικής γιορτή της μουσικής το 2007 παρουσιάστηκε το έργο μου ‘ο χορός της πεταλούδας’ από την ορχήστρα ποικίλης μουσικής της ΕΡΤ,

Ακούγοντας προσεκτικά κάποιος και τα δυο δισκογραφικά σου έργα διακρίνει μια επιμονή στην ορχηστρική μουσική, περιοχή δύσκολη για τα ελληνικά δεδομένα με ότι ενέχει αυτό. Ποιος είναι ο λόγος;

 Ο πρωταρχικός ρόλος μια μουσικής σύνθεσης είναι να εκφράσει τον ίδιο τον συνθέτη χωρίς να θορυβείται από το τι συμβαίνει παρα έξω, να ορίζει τον προορισμό χωρίς να νοιάζεται για το αν θα προκύψουν δυσκολίες ή για αν θα είναι αρεστό το έργο του. Από την δική μου μικρή εμπειρία άλλωστε αντιλαμβάνομαι τον κόσμο να ανταποκρίνεται με τον δικό του τρόπο στην προσπάθεια του να ανακαλύψει καινούργια ακούσματα.

Γεγονός ιδιαίτερα ενθαρυντικό, που  παράλληλα με το ενδιαφέρον κάποιων ραδιοφωνικών παραγωγών και δημοσιογράφων, που πραγματικά αγκάλιασαν τα έργα, με εξέπλησαν θετικά και μου δείνουν  ώθηση να συνεχίσω.

Πιστεύω πως όταν θέλει κάποιος να «πει» κάτι θα βρει τρόπο να το εκφράσει και θα βρεθούν ………….κάποιοι να τον ακούσουν.

Το γεγονός ότι τα έργα κυκλοφορούν από μια ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρία (acoustic art production) δεν αποτελεί εμπόδιο πλέον. Το αντίθετο μάλιστα η νεά αυτή τάση της δημιουργίας μικρών πυρήνων δίνει την ευκαιρία σε νέους καλλιτέχνες να κυκλοφορήσουν τα έργα τους.

Ένας τέτοιος μικρός πυρήνας έχει δημιουργεί από τον Χρ. Κονιδάρη (acoustic art production-aap) που με την βοήθεια του τα έργα μου υποστηρίζονται, κυκλοφορούν και το αποτέλεσμα γενικά είναι πολύ ενθαρρυντικό.

Το τραγούδι θεωρείς ότι δεν σε αφορά, το έχεις αποκλέισει από τα άμεσα σχέδια σου για το μέλλον;

Σαφώς και με αφορά, το τραγούδι το θεωρώ εξίσου σημαντικό με την ορχηστρική μουσική και μάλιστα αυτή την εποχή δουλέυω πάνω σε καποια θέματα ψάχνωντας να βρω την προσωπική μου φόρμα. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να υπάρχει προσωπικό στίγμα στο τραγούδι και να μην αποτελεί αυτοσκοπό.

Τα ορχηστρικά μου θέματα είναι βασισμένα στη φόρμα του τραγουδιού, αποτελώντας «ορχηστρικά τραγούδια» μικρής διάρκειας με τα σολιστικά όργανα να εναλλάσσονται τις μελωδίες παίζοντας το ρόλο της ανθρώπινης φωνής. Βαθύτερη μου επιθυμία είναι να εντάξω την ανθρώπινη φωνή σε ένα συγκεκριμένο αρμονικό σύνολο  που συνδυαλέγεται με τα άλλα σολιστικά όργανα χωρίς να ξεχωρίζει για ποια είναι μελωδία οργάνου και ποια ανθρώπινης φωνής.

Δύσκολο και προκλητικό εγχείρημα που ακούγεται;

Σημασία έχει αυτό που συζητούσαμε νωρίτερα για το προσωπικό στοιχείο που πρέπει να διακρίνει κατά την άποψη μου τους συνθέτες – και τους καλλιτέχνες γενικότερα- σε μια πορεία, χωρίς να νοιάζεται για το τι συμβαίνει αριστερά δεξιά αλλά για το πώς θα εκφράσει αυτό που υπάρχει μέσα του.

Πολύ πιο εύστοχα το έχει εκφράσει βέβαια ο Εγγονόπουλος «όσο πιο προσωπικό το έργο τόσο πιο οικουμενικό»

«10 πτήσες με αερόστατο» η πιο πρόσφατη δισκογραφική δουλειά, ορχηστρικά θέματα μικρής διάρκειας μίλησε μας λίγο για την βασική σου έμπνευση

 είναι 10 ορχηστρικά θέματα γραμμένα για μια μικρή ορχήστρα εγχόρδων, πνευστών, κιθάρας, ακορντεόν, κρουστών και πιάνο, όπως τα είδατε και τα ακούσατε απόψε.

Μελλοντικά σχέδια- έργα-συναυλίες

Πως προέκυψε η σύνθεση στη ζωή σου, μας ανέφερες για τις σπουδές σου στο πιάνο.